Depp

2kommentarer

Jag brukar sällan vara deppig, men den här veckan har inte varit den bästa. I vanliga fall tycker jag det är okej att gå upp tidigt, plugga, åka till skolan, pendla, vara borta hela dagen. Är nog ganska bra på att vara positiv och att inte tänka så mycket utan bara göra när saker inte är helt roliga. Men nu känner jag mej som värsta emot. Inget känns roligt och dagarna jag har kvar på P känns sjukt sega. Trodde det var pms, men det går inte över så det är antagligen emoöverattintefåvaramedvänner. Saknar Malmö, Göteborg och de fina som finns där. Buhu! Två veckor kvar, som känns som 20. Mitt vanliga jag skulle suckat och sagt "Men skärp dej din fåne!"

2 kommentarer

Sandra

23 Jan 2011 22:56

Du ska se att kommande vecka blir bättre! Klart du blir trött och lite deppig av januariväder och mycket jobb och mycket åka osv. Försök ta det lugnt när du är ledig och vips är du tillbaka hos dina vänner igen!

Laks

24 Jan 2011 17:22

Har du rest bort? det måste ju vara jättejobbigt :S man måste vara lite sådär ibland, jag är själv så då och då. man får bara acceptera att man nån gång måste vara nere för att det sen ska kunna gå uppåt igen :) hoppas det löser sig :) sin favvo-film och MASSOR av godis brukar hjälpa X) haha :P



SV: jaha! det visste jag inte :) ska pröva den där mcbean på donken :P tack för tipset! och kanske dem där Max-salladerna :)

Kommentera

Publiceras ej