ibland behöver man en spark i röven åt rätt håll!

1kommentarer

Igår hade jag ett långt pepptalk med emelie. om ett beslut jag har grubblat på länge och nog ska ta och sätta i verket snart. varför göra något man inte mår bra av när man kan göra något man mår bra av? det är jäkligt onödigt att gå runt här och må dåligt när jag kan göra nåt åt det. pepppepp! Vad jag inte har tänkt på att vänner är allt jag har för fan! Men man tar det för givet när de är omkring en varje dag. Jag saknar såå att umgås med någon nu, jag blir galen på ensamheten! gah, dax att göra slag i saken!

Idag har jag ätit långfrulle, råggröt med sojamjölk och nybakade scones! i lööve brunch. för det heter väl så när man äter frulle vid tolv? här är receptet jag gjorde: http://www.fitness-magazine.com/forum/archive/index.php/t-1116.html mmm! lyxlyx, och det hade varit så mycket finare med någon att dela det med. hehe, jag är en sucker för vänner! Och jag som alltid har tänkt att jag är en ensamvarg som gillar att vara ensam. men det gör jag nog inte, det var jättetråkigt att resa själv i thailand i höstas och nu kryper jag på väggarna!

Jag är ledig i två dagar, och vad ska man då göra allena? funderar på dra på bio. jag har aldrig gått på det själv och någon gång ska ju vara den första.

nåväl, ut i solen med mej! ska kolla in dumpsteralternativ här i stan, jag är sjukt pepp på det efter besöket i malmö!

1 kommentarer

Sandra N

22 Mar 2010 19:28

Gå på bio! Jag har aldrig varit på bio själv men jag tror att det är en typiskt bra sak att göra själv. Har tänkt att jag ska göra det nån gång. :)

Kommentera

Publiceras ej