heaven!

1kommentarer

shit, kolla in denna sida: http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/2008/10/grt.html. gröthimlen! jag äter gröt varje frulle, kan äta det som lunch och middag med. skulle kunna leva på det nästan uteslutande. fast jag kör alltid samma med fiberhavregryn, sojamjölk, russin och kanel. men denna sida, oh, jag kan laga tuuuuusen olika varianter. jag är inne i en lagamatperiod, feta matlådor varje dag på jobbet. mina senaste alster är broccolipaj och hör och häpna vegetarisk kålpudding. hade sjukt mycket vitkål som jag villle bli av med så därför. så himla husman med potatis och lingonsylt. gott var det med, jag trodde det skulle vara äckligt eftersom jag bara tänker på äckliga kåldolmar när jag tänker tillagad vitkål, men ikke!

nog om detta! snart är det helg jag jobbar. men jag ska träffa annikat imorn, hurraaaa! och så tänker jag att man kan komma bakis till ett jobb som inte innefattar spårvagnar.

pöss!


min nya themugg ist för näsa.

the som nästan smakar som varm choklad. bra när man är gottesugen och har en godisfri månad!

1 kommentarer

Ida

07 Mar 2010 18:13

Wow Hanna, sjukt snygg mugg! Får man beställa två? Och det där teet?? ÄR det sant att det smakar som varm choklad?? Jag BEHÖVER nåt att mysa med, nu när jag inte äter socker eller godis... SNART KOMMER DU.. JIPPIE!!!

Kommentera

Publiceras ej