Skisser för sommaren

0kommentarer

Bästa sommaren! Började med några veckor i Göteborg, lugna veckor med vackra återblickar. Nu har jag varit ute på turné. Peace and Love, Berlin och Arvikafestivalen. Jag är såklart mer sliten än någonsin, men himla glad i själen. Har träffat bara fina personer. Jag åkte nästan helt ensam till Borlänge och P&L men behövde aldrig vara särskilt ensam. Berlin var fint som alltid, varmtvarmtvarmt. Arvikafestivalen var regn och sol och ett väldigt stort och trevligt camp. Såg fler artister än på P&L (där det blev tre, oerhört kasst. hehe) Makthaverskan och den svenska björnstammen var härligast, ung pop i sitt essä! Patti Smith var kärlek, och det är ju rätt fint har jag märkt på äldre dagar :)

Jag tänker på personlig utveckling och bättre självförtroende och hur viktigt det är att vara i rätt sammanhang. Jag har nog aldrig varit lika trygg i mig själv som nu, har aldrig vågat vara mej själv i sammanhang med nya människor te.x där blyghet har stoppat mej. men nu vettdu! jag är mej själv för jämnan och känner mej aldrig nojig eller osäker. det är så sjukt fint. tummen upp för det! vet inte varför det blivit bättre, trygghet kommer med ålder och rätt vänner kanske.

När jag ändå är allvarlig kan jag berätta att jag ska plugga till lokförare i höst, och flytta till malmö. nervöööööst, men sköj!



Berlin 2010

Kommentera

Publiceras ej