vart är sommaren??

0kommentarer

Värsta chocken med att komma hem från utomlandet är ju denna fruktansvärda kyla. Först 20 grader minus i sunsvall i två veckor, och sen har vi göteborgskylan. den horribla, bitande kölden som inte några kläder tar död på. det är så jääääääva kallt. jag kanske får fly till thailand igen, det var gött mos det!

Förutom kylan i luften är inget annat kyligt här. det känns underbart att vara här igen. jag har hunnit med massa fint häng, fika och filmhäng med julia, tacomiddag (yeeeeh) och titta på indienkort med annika och viktor, fika med raz och å kellys igår som var precis som vanligt. och det är så fint att allt är som det ska vara! idag var emelie och jag på stan och åt sushi, min första sedan augusti! och så shoppade vi lite second handgrejjer. se skulle jag köpa patroner till skrivaren min, och så var det typ världens snyggaste popare som hjälpte mej. haha, jag blev helt nervös. nu: tina upp!

Kommentera

Publiceras ej