nu kommer den förkylningen!

1kommentarer

jag har tyckt att det är märkligt att man inte dragit på sig någon vinterrelaterad krasslighet så är efter hemkomsten från asien. men nu verkar det som jag håller på att drabbas av förkylning, fram med c-vitaminen!!

det har iaf varit en göttig dag, jag och pappa var och lunchade på hermans. eller åt middag snarare. väldigt trevligt. väldigt go buffé och allt är veggo. man äter tills paltkoman infinner sej och toppar med några koppar kaffe. rekommenderas!

nu ska jag väla se prguldgalan som typ alla tjötar om. med en kopp rött kanelte från friggs kanske. deras tesorter är så jäkla goa allihopa. nypon, kvällsro, kamomill, mint, ja herregud man vill ha dem alla!


mmm, så sjukt goa! hallon har jag dock inte provat, men det låter gött. lakrits?? blä! kolla alla på www.friggs.se


dax att överkonsumera c-vitaminbruset jag har stående i köksskåpet!

1 kommentarer

Emeli

20 Jan 2010 12:57

Åh! Friggs Nypon-te är så himla gott. Köpte mig ett paket förra veckan. :)

Kommentera

Publiceras ej