jogga är skoj wtf?

1kommentarer


mot gretavåren!

Jag trodde då aldrig att jag skulle uppskatta den ädla motionsformen jogging. Jag har likställt det hela med tortyr. Men både idag och igår begv jag mej ut i Skarpnäck, massa promenadvägar som leder in i skogen och hela världen är fylld med snö och frosten glittrar på träden. Och så trycker man igång en rackabajsare till låt i ipoden och då var det helt fantastiskt fint att springa. Måste vara snön som har förgiftat mej med konstiga ideér. Det kanske kan bli en god vana om inte annat. Jag ser förövrigt sjukt sportig ut! Jag har inga träningsbyxor här så jag tog mina nya leggins, som ser ut som tajta spinningyxor typ, en sportig vindjacka som jag fick i nån tidningspremie för länge sen. och så postenskorna. För att piffa upp det hela kör jag även med rosa öronmuffar. fan, nästa gång måste jag knäppa kort på spektaklet som är jag!

Det har varit en fin vecka Göteborg känns rätt mycket som gamla minnen för tillfället. Här kan jag liksom göra nya. De jag bor med är skittrevliga. Var på intervju idag, vore konstigt om de inte ger mej jobbet. Jag är fan i mej överkvalificerad för såna jobb!! hehe, det är bra med starkt självförtroende.

Nu åker jag tåg till småland. Hur jag har klarat mej utan bärbar dator innan är ett mysterium. Nu bär jag med den som om det var mitt insulin eller astmamedicin. Överallt alltså. Bandplanerna börjar förövrigt smidas för fullt, gif brudar, cash och ett fett kontrakt!! det är vårt mål...

1 kommentarer

Sandra

16 Jan 2010 15:04

Oj, titta! Här var det ju nybloggat! :)

Kommentera

Publiceras ej