Jag vill inte ha vinterkräksjukan!

0kommentarer

En person här i hushållet har börjat vomera för fullt. Jag vill INTE ha vinterkräksjukan. inte nu, inte imorgon, aldrig! jag sätter mej härmed i karantän! Slapp vecka har det varit, imorgon är det fredag. vilket spelar föga roll då jag saknar arbete för tillfället. helst av allt skulle jag vilja fly till emelie och skogen men det är så dyrt så det blir till att stanna i storstan. men det kanske kan bli skoj ändå

såg en av mina lånefilmer förut, Zozo, av han Fares. inte helt övertygad av den filmen. förutom huvudrollsinnehavarens charmiga lockar, skulle få vilken 12-åring som helst på fall.


söt pojke, inte helt klockren film, Zozo hette den iaf.

Jag myser till det med kvällsfika, the och mackor. ska nog satsa lite på veganstuket i vår, iaf det jag äter hemmavid. om man vill ha lite goa smörgåspålägg utan nåt djuriskt i är tartex och tofulines mjukost goa!
mmm, gött på mackan! rätt dyra dock. om man vill va ekonomsikt vegansk är hummus eller avocado gött.

sen så hr jag ju mitt slutasnusaprojekt. har gått helt okey, men jag har varit väldigt sugen dag dock. funderade på om det var värt att köpa en dosa, men tänkte att jag får skärpa mej. köpte en såndär nikotinfri historia, den är inte top notch alltså!


inte go! men jag var desperat...

Kommentera

Publiceras ej