deppigt

2kommentarer

ska det vara så här svårt att vara i en ny stad? det hade jag fullkomligt glömt bort. jag minns iofs att det var förjävligt första månaden i göteborg, men det var snart 5 år sen så det har jag lite förträngt. iaf så är det så: fy fan vad tråkigt,bajsigt,jävligt det är! nu är jag kanske lite väl dramatisk, men jag är helt deppig av att inte känna någon och inte ha något vettigt att syssla med. jag saknar vänner, väldigt mycket. kanske blir bättre när jag börjar jobba, jag var skillad idag!

2 kommentarer

Viktor

27 Jan 2010 18:28

uscha!! det låter ju förjävligt detta! varför flyttar vi dit vi inte känner någon? :P jag hoppas jag får jobb snabbt i malmö.. tror det hjälper mycket för nu när jag är här ute hos mina päron märker jag hur jäkla segt det blir å inte göra nått.. och nu har jag ju ändå mina grejer å så.. men det är jävligt oinspirerat när en inte träffar folk alltså!!



men jag har hört att du kommer till malmö i februari?? blir grymt i så fall!! :) tills dess får du väl ut å hinka ångestöl på medis hehe.. kramkram!

Ida

31 Jan 2010 20:21

Det blir liksom bättre, fast det går inte så fort som man vill. Men en dag upptäcker man bara att det har blivit bättre, utan att man märkt det. När kommer du till Malmö då? Kan vi rå om dig och mata dig och ta hand om dig. Det känns bättre sen!

Kommentera

Publiceras ej