den stora ursäkten för vila

1kommentarer


snytpapper vare här. det är lite krångligt att snyta sej med näspiercingen, hehe.

snörvelsnörvel, snuvig och seg i hjärnan och kroppen. det har jag som ursäkt för att ha en riktigt viladag. man ska vila för att bli frisk snabbare! jag har iaf lagat mat i mängder, det måste jag ändå säga var lite aktivt. jag gjorde den här med några modifieringar. hade keso ist för ostsåsen och lite spenat i såsen. hej matlådor! är bra att ha sen när jag ska börja jobba så smått. inte jobbat sedan juni, hur ska det gå? jag är inte alls pepp, jag vill börja plugga så snart som möjligt. jag hoppas på plugghöst. jo, sen lagade jag currygryta med potatis och broccoli och råris till. får hoppas på att maten blev go. jag gillar matlagning, fast jag har ju inte typ lagat mat sen i somras, så det är roligt att dra igång lite storkok. hehe, nörd! emelie sa kostregistrera mej nu i veckan med, så man får se om man sköter sig. kanske är svårt i helgen. sen ska vi ha bandmöte, och så borde jag hinna köpa nässpray innan. uhu, jag måste utanför dörren. damn!


en bra kokbok om man vill laga veggomat :)
http://www.vegetariskhusmanskost.se/

1 kommentarer

Ida

20 Jan 2010 20:07

Vad skådar mitt norra öga?? (har by the way aldrig förstått det uttrycket...) Du bloggar ju för fullt nu för tiden. Najsbajs! Säg åt lillasyster att göra samma sak. Kom och hälsa på!!!

Kommentera

Publiceras ej