bibblolover!

0kommentarer

Det är ju för fint med bibliotek, sepciellt såna små i förorten. så söta, jag kan gå runt och bara mysa där hehe. lånade massa tidningar, musiktidningar och hälsotidningar och filmer. och böcker! ah det är så sjukt bra, här ska det läsas och kollas på film de sista dagarna innan allvaret sätter in. mötet gick bra, hoppas jag. svårt det där, när det känns bra och folk säger att det är bra, man vet juu aldrig. som prov i skolan, när det kändes bra gick det sådär och när det kändes skit gick det skitbra. nä, vad deppig jag blev, jag tror det gick skitbra! har kollat in den lokala hälsobutiken, köpte lite sånthär:


hehe, stora bilder. men iaf, så sjukt bra är det! kostar typ 40 spänn och det räcker hur länge som helst eftersom volymen blir mycket större när man tillagar det. färsen är skitbra att hälla i krossade tomater och massa kryddor och efter tio minuter har man veggoköttfärssås. levde typ på sånt och pasta när jag jobbade. bitarna kokar man upp i vatten i typ 5 minuter, sen pressar man ut vattnet och steker på hög värme med goa kryddor. idag la jag till wokgrönsaker, kokosmjölk, curry och chilipulver och åt till ris. gött mos är det! nyttigt är det med, mycket bättre än djur!

Kommentera

Publiceras ej