i väntan på godare tider

1kommentarer

Jag funderar på att göra bloggen lösenordsskyddad, då skulle jag kunna skriva lite mer personligt. skulle kunna nämna att jag inte trivs så bra med min situation för tillfället. iofs är det väla typ 2 personer som läser bloggen, så jag kan bjuda på lite insiderinformation från mitt inre månne.

helgen har varit fin iaf, det ska jag nämna innan jag glömmer bort det. i fredags följde jag med johan och hugo på bandy. första gången för mig såklart. det var rätt skoj, folk var lite halvgalna. alltid kul att titta på folk som är djupt engagerad i märkliga saker. te.x sport. emelie var här och hälsade på med. vi tog en lung hemmahelg. jag föredrar hemmakvällar framför alkoholförtäring på lokal numer. har jag blvit gammal och tråkig? eller är det en naturlig följd av att jag har varit ute och festat flera gånger i veckan i flera år? i vilket fall, fan vad gött det är att bara slappa. vi lagade mat, såg på film och gick lite på stan.

jag jobbar imorn sen flyr jag fältet eftersom jag är ledig i helgen. jag är så omotiverad för allt, vad är roligt i februari? jag har haft det förjävla bra i några år men det här kan man kalla en svacka. kanske kan stå ut med lite tråk i några månader, då förhoppningsvis vår och sommar och höst blir bra.

1 kommentarer

Viktor

17 Feb 2010 20:08

Jag läser allt!! hihi ;) låter lite tokigt med bandy! känns lite som en utdöd sport liksom.. som att uppleva något från en annan värld!



annars tycker jag också det är lite segt just nu..jag skyller lite på flytten alltså.. det är svårt när man inte känner någon typ! jag som trodde att det bara skulle vara kul å vara i en ny stad.. :P vi får hoppas att våren kommer med lycka till oss alla! höhö..



hur går det på ICA annars då? är det nått å hänga i granen?



hoppas det blir gött uppe i norr nu iaf!! ha d!

Kommentera

Publiceras ej