Nytt år!

1kommentarer

Det här året har gått sjukt fort! Jag har hunnit med mycket though, mellan januari och april bodde jag i Stockholm där jag arbetade på ica och sysslade lite med bandet. Gav upp ganska fort och drog hem till Sundsvall under maj. i somras var jag ledigledigledig (tack skatteåttebäringen som jag kunde leva på) och var i Göteborg. Hann även med Peace & Love, Arvika, Berlin, Malmö, Emmaboda och lite mindre utflykter. Sedan blev det höst och jag flyttade till Malmö tillsammans med Emelie. Där har vi det bra, och skolan i Ängelholm är ganska bra den med. Ett fint år detta!

Nu packar jag inför ett nyår i Göteborg. Tror det blir fint som snus!



Jag och Debbie önskar gott nytt år!

1 kommentarer

Molly

31 Dec 2010 21:49

Gott nytt år :)

Fin hund du har :)

Ha det fint! kram

Kommentera

Publiceras ej