i min blivande hemstad.

0kommentarer

sitter just nu och sörplar kaffe i ankan och vickans lägenhet. jag mår så bra, så bra. bäst i år, då vintern var en enda stor pina. helgen i göteborg var som att återse en förlorad kärlek. jag är kär i göteborg, och det låter säkert skumt. men det är nåt särskilt med den staden, allt bär fina minnen. i fredags var vi på kellys, såklart. hur många gånger har jag inte varit där, flera gånger i veckan i flera år ungefär. vi blev ett fint gäng, drack skitmycket öl och skrattade och var varm i hjärtat. i lördags hängde jag och emelie på stan, fikade, gick på förfest och drog på bokehs disoklubb. vi kom dit vid halv tio, åkte hem vid halv fyra. dansade mest hela tiden. jag var glad i hjärtat igen. sen sov vi hos julia, fyra personer på två tunna madrasser. hade en gossig bakissöndag med. i måndags tog jag en tvåtimmarspromenad till majorna och tillbaka, och känner ännu mer kärlek. fäller fan nästan en tår när jag ser spårvagnan nu för tiden. hehe, jag är tokig. träffa raz hann jag med också. i tisdags tog jag bussen till malmö, min nya älsklingsstad! vi fikade på glassfabriken och var ute på ölrunda igår. idag har jag och vickan dumpstrat, jag har joggat i en park och så ska vi på onsdagskir hos daniel. aaaah, jag är lycklig nu. lycklig och arbetslös. jag gjorde rätt som drog min kos, nu är jag inte deprimerad längre :)

puss!

Kommentera

Publiceras ej