vinter i sundsvall

0kommentarer

det var riktig vinter i sundsvall. snö, som det ju sig bör när det är vinter. i göteborg är allt grått och trist. morfars begravning var fin. sorglig och fin. sundsvallt var fint. jag träffade farmor och mina småkusiner. 6 och 7 år, vi lagade tacos tillsammans, är det inte sött? träffade ida, mat,vin och spel. och så hann vi med fika med mamma och med mamm och papp innan tåget idag.

jag är less på göteborg kände jag nu när jag kom tillbaka. snart är det dax för förändring!

 
mamma och emelie på birsta, det "externa köpcentrumet" vi har här i staden.


jag fastnade också på bild. nästan iaf!


vi provade träningsmaskinerna inne på coop. nästa beach 2009! emelie provar den där vibrerande plattan som är så poppis! vibrerade i asset!


alnö 01.40. snö och inte en kotte så långt ögat kan nå.


alnöbron i bakgrunden, vi kommer som sagt från ön!


min personliga väckarklocka! väcker mej kring 11-snåret varje morgon! :)

Kommentera

Publiceras ej