äre gött eller äre gött med ledighet!

0kommentarer

En fredag i ledighetens tecken! Jag är inne i en vit period, vilket innebär ingen alkohol alls och mycket träning, nyttig mat och tidig läggdags. Än så länge funkar det bra! Idag gick jag upp tidigt i hannatermer (klockan tio). var och tränade ett styrkepass på gymmet. Sedan åkte emelie och jag in till stan för lite fika, shopping och skvaller. Emelie var grym och hittade passande kläder till mej, personal shopper hej! :) Sen köpte vi med oss sushi hem och chillade. Har även hunnit med en sväng till järnis så här på kvällskvisten. fikade med viktor och ankan. sen gick vi till hamnen och tittade på partybåtar, personalfest och en förvirrad mus som inte hittade sitt hem. Jag är mycket nöjd över min fina lediga dag! Nu är det jobbhelg som gäller. buhu! Men nedräkning till semester har börjat, bara 1½ vecka kvar. Top Notch!!


Sweet sis Emelie på fröken olsson.


satt i trappen och tjötade. observera festvästen jag har på mej!
Är det fredag så är det liksom!


ROSA KLÄNNING!! är till ett särskilt ändamål, vilket är dock hemligt än så länge!

PÖSS

Kommentera

Publiceras ej