sommaren tog slut idag

0kommentarer

citerar allas vår favorit Markus Krunegård i rubriken. Känns faktiskt som att det blev höst över en natt, men det känns ganska gött ändå. Igår fikade jag med Viktor och så kollade vi in kulturkalaset. Ungefär som Sundsvalls Gatufest, ojoj! Vi gick värsta långa promenaden, och jag klarade av det galant! Ska försöka jobba upp all min tappade kondition snart, simning kanske är bra. Idag tänkte jag fortsätta min planerade städning, som gick sådär när jag försökte sist.

Hittade spelschemat för emmaboda när jag städade ur min tygkasse, jag hann ju faktiskt med att se rätt många band ändå.

Moto Boy
Markus Krunegård
Miss Li
Familjen
Hoffmaestro
Those Dancing Days
Doktor Kosmos
Stereo Total
Justice
Alice In videoland
Zeigeist
Kristan Antilla
Tikkle Me
Detektivbyrån

Hmm, sa jag att jag gillar pop? :) bäst var ju helt klart Krunegård och Doktor Kosmos!


Kommentera

Publiceras ej