jovars!

2kommentarer

min tredje arbetsdag idag, på hjalmar branting. regn och vind. men det kom fram en man med en tjuga som sa att jag skulle köpa mej choklad eftersom jag var så duktig. åhhh, jag blev himlarns glad, gjorde definitivt min morgon! jobbar imorrn och på torsdag med, numer 4-timmarspass. bra med mer stash.

annars: promenad och middag med julia, det var rackarns trevligt. sen såg jag och emelie på smaskig tv, nu borde jag sova. vagnen går 11 minuter över sex imorrn. jag börjar bli morgonpigg mot min vilja, obehagligt.

2 kommentarer

Julia

19 Sep 2007 12:43

Ofrivilligt morgonpigg, vilket öde hihihi!!

SandraN

20 Sep 2007 04:31

Jag tror aldrig nånsin att jag kommer att kunna bli morgonpigg. Härda ut, ja möjligtvis, men bli morgonpigg...aldrig. Men vem vet, jag kanske får spel när jag blir gammal panschis och vill gå upp halv fem istället för att gå och lägga mig halv fem.

Kommentera

Publiceras ej