nya tag jo!

0kommentarer

det senaste användbara musiktipset kom från bror min, nu lyssnar jag på arcade fire, och det verkar mycket bra. the tough alliance nya verkar också bra tycker jag, och så har jag laddat lite familjen som jag ska gotta mej i när tillfälle ges. var ett tag sedan jag lyssnade på ny musik, har mest blivit schlager på senaste, vilket dock inte ska underskattas.

nu har jag haft semester i en vecka och hittills har jag hunnit med en snabbkryssning till finland med hugo och co på 25-årskalas. och så har jag varit på familjesemseter i nice. trevligt värre, jag har kommit in i semesterlunket nu tror jag, om det finns något sånt. vuxenpoängdeluxe är det iaf på min levnad just nu. den här veckan ska jag nog mest sova och dricka öl tror jag. det drar nog ner vuxenheten.
 

kryssning
så här glad är man kryssning, lisa höll i kameran så hon fastnade inte på bilden, men annars var gruppering som på bilden, yes!


nice
det är fint i nice, fast stenarna på stranden gjorde ont i ryggen.

Kommentera

Publiceras ej