älskade göteborg.

0kommentarer

jag älskar tillvaron för tillfället! livet leker i göteborg. förutom jobbet som gör allt annat än leker, men man måste ju ha tråkigt för att ha roligt. midsommar var very lyckad, vi åt mat i kollektivet, var på parfest och hamnade till sist på trädgårn, schlager och rnb för mina stackars öron. men kul var det! jag pratade med en australienare och stalkade en poppare. oh yeah! i lördags var vi på röda sten och dansade till techno.

i måndags mådde jag jätteilla på jobbet, tuff helg som sätter spår. idag mår jag bättre. sista jobbveckan, så jävla skönt. på fredag åker jag till sundsvall, boring. fast det blir skoj att träffa family.

jag borde städa, packa och köpa gitarrsträngar.

jag såg på allsång nyss förresten, maia var übersöt och bra, men sekunden efter ville jag ta fram bössan och skjuta på skadedjuren som går under samlingsnamnet wahlgrenfamiljen.

Kommentera

Publiceras ej