kul i sundsvall, det var som fan.

2kommentarer

det här är andra helgen i rad som jag har rolgit när jag går ut på galej i sundsvall. mycket märkligt, men postitivt såklart. det beror nog mest på sällskapet. igår hade vi förfest i s-hooden (södermalm alltså). det var mycket kille med gitarr, men jag försökte göra det hela lite mer jämnt. och så sjöng vi massor, helt hest blev till sist. kul värre. jag hade gärna tagit massa kort, men min kamera är helt kaputt. jag sörjer, men jag tror att den ska gå att laga. iaf, efter förfest åkte vi till stan och hänkade på olerays. enda stället i stan jag känner till numer. lite too much r'nb för min smak, men poppen finns inte nånstans i svall en lördag klockan ett på natten. men om man dricker mycket öl kan man tro att slisk blir pop. nästan iaf. och så hamnade några av oss i festishgänget på vimmelbild. håll till godo!


vimmel på bild
jag går numer under namnet blondie!

2 kommentarer

Emelie

16 Jul 2007 06:19

så laget hamnade på bild utan min närvaro! det var värst. snygga var ni iallafall!

Emelie

16 Jul 2007 06:20

Ni ser förresten ut som två par. käckt. hehe

Kommentera

Publiceras ej