Sol!

0kommentarer

Idag är det sol. Passande att den kommer till helgen. Ska nog ut på en promenad sen, telefonera med Mattias och kanske lyxa till dagen med snus. eller kanske inte så hälsosamt, kanske promenad utan snus. Får se.

Igår var det fredag, den var fin. Jag och Emelie var barnvakt åt Arvid och som han uttryckte det "vilken toppendag!". Sen lagade vi middag med Ida och Johan.

Idag har jag tränat och sen ska Emelie och jag på restaurangdejt (fancyfancy) och sen tror jag det blir pyssel och melodifestival.

Vuxenpoäng och svennepoängen plockas en efter en!

...Sen lyssnar jag mycket på The National just nu. Har inte gjort det förrän alldeles nyss och de är ju för bra.

Är inte så mycket för gitarrbaserad musik längre, men det är alltid bra om sångaren sjunger som en gud och har snyggt skägg. Jag är för!

Den här är så jävla fin att sjunga med i: http://www.youtube.com/watch?v=yfySK7CLEEg

Kommentera

Publiceras ej