rutinerna

2kommentarer

Jag gillar rutiner. Mina vardagsrutiner ser ut som följer: väckarklockan ringer 6.10. Emelie vaknar alltid före mej fastän hon inte ska upp och jag vaknar några sekunder senare i förvirring varje morgon. Svårväckt. Cyklar till Triangeln (eller Triangelen på skånska) och tar tåget som går 7.09. Är frammer i Ängelholm halv nio ungefär. Tar en kopp kaffe och så börjar vi vid 9 och slutar vid halv fyra. Är hemma i Malmö igen strax efter fem. Sedan brukar jag träna nästan varje dag och sen äta middag, duscha, läsa, slösurfa och somna. Jag trivs fint i mitt inrutade vardagsliv! Snart är det dock slut med et, vi har 10 veckor praktik nu i vår och sen blir det sommar och jag blir arbetssökande och antagligen göteborgsbo igen.

2 kommentarer

Sandra

16 Feb 2011 22:27

Eller på sundsvallsdialekt: triangern

Molly

19 Feb 2011 10:21

var ska du göra din praktik? jag tycker att din utbildning låter spännande :)



du får ha en underbar helg! kramkram

Kommentera

Publiceras ej