Helgen vecka 38.

0kommentarer

Helgen i Malmö var den bästa helgen på länge! I fredags stannade jag hemma och bakade kakor med Annika och Viktor. I lördags var vi ute på cykeltur, till bokskogen fram och tillbaka. Blev lite mer än tre mil cykling allt som allt, ni kan inte ana hur hurtig jag kände mej. På kvällen var vi på konstvandring och fest. Så länge sedan jag var på fest att jag nästan glömt hur man gör. Jag drack rödvin och satt mest i en soffa, och allt blev roligare ju mer vin jag drack, hehe. I söndags åt vi brunch med hemmalagade scones och cyklade till ikea, sjukt mycket vuxenpoäng för ikea på en söndag. Jag köpte en bokhylla, säng och massa bös (som är ett användbart skånskt uttryck. tror det betyder småskit). Speciellt härligt med sängen, eftersom jag legat på en tunn madrass i en månad. Idag var det skola igen, vi var ute och mekade med tåg. Det gick bra, fast det är läskigt att hålla på när hela klassen står och glor. Men jag överlevde. Det ska ju vara nyttigt att göra saker som är lite jobbiga. Imorn har vi prov så nu är det dax att börja plugga. So long!

Kommentera

Publiceras ej