underbar och älskad...

0kommentarer

och jobbet går också bra! hehe, det funkar alltid med en filmtitel i rubriken. Jag jobbade helgen, det gick fint. I lördags hetsade jag från jobbet till Nils flyttarfest. Det var trevligt. I söndags var jag fettrött på jobbet, men jag har varit ledig måndag och tisdag så det blev sovikapp-time. Jag har börjat träna igen, nu börjar det nya livet!

Idag hade jag uppföljning, en instruktör åker med och för protokoll på hur man kör. Jag missade helt att instruktören hoppade på eftersom jag körde sexan mitt i morgonrusningen, men jag körde lugnt och fint och blev godkänd. Nu jobbar jag två dagar till, sen har jag helgledigt! Det negativa med jobbet, mitt sociala liv kommer kraftigt reduceras, kommer bara att vara ledig var tredje helg, det suger ju deluxe. Men annars så!


jobbåjobb

Kommentera

Publiceras ej