spring (som i vår alltså)

0kommentarer

det är vår på riktigt nu! hela helgen var göttig värre med sol och varmt. i fredags hängde jag och emelie på uteservering, det var verkligen charterstämning. killen med uppknäppt skjorta som raggade på oss gjorde inte saken mindre charter heller.

jobbet i helgen var som en dans. igår körde jag pedalset på elvan. alla var glada, en äldre kvinna och en ung gangstaman önskade mej en trevlig dag. vid olika tillfällen helt separerade från varandra for the record. mer glada fölks tack!

den här veckan har potential. jobb tre dagar och leeeeedig i helgen! jag laddar för fest, oh ja!


ah, jag förstår att ni inte kan få nog av mina modebloggsbilder. hehe, dagens outfit i äkta charteranda! en tajtsomfan-klänning som jag låna av emelie. en aa-modell för er som är into mode. mina gamla leggins med ett hål på knät (för en white trash-feeling) den sjukt snygga skinnjackan som gör att jag inte ser lika segeltjejaktig ut som vanligt. och så en röd kuvertväska som grädde på moset. var man het eller vad liksom!


lördagen var en orgie i sol på vår balkong. happy time!

Kommentera

Publiceras ej