Festligheterna och så var det tydligen Halloween.

0kommentarer

Igår var jag på fest i grannskapet tillsammans med Annika. Vi drack Baccardi razz (som jag gjorde förr i tiden) och tappade fort räkningen på hur många glas jag dratt i mej. En aning berusad gick vi till Deep där det var halloweenfest för fulla koppar. skulle vilja påstå att alla utom jag och annikat var svartrockare eller bara allmänt utklädda. roligast var mannen i kön på väg in som vi konverserade med. Nätbrynja, hjälm och hela kittet! killen med en yxa i ryggen var rätt underhållande med.Stället var väldigt stort och musiken sjukt hög, och jag hade ju sippat för mycket sprit så jag hade lite svårt att hålla fokus. Gick hem rätt tidigt och vaknade tidigt imorse och kände mej allmänt mossig. Tycker det är sjukt jobbigt att vara bakis nuförtiden när jag är van vid att inte vara det. Hej vuxenpoäng!


kvällens tänka outfit, jag bytte dock i sista stund. om jag hade bärt den hade jag lätt vunnit pris för bästa utklädnad med tanke på alla svarta dräkter som cirkulerade, hehe.

Kommentera

Publiceras ej