snart har hela veckan 46 tagit slut!

1kommentarer

Den här veckan har gått sjukt fort. I måndags var jag på skolan och körde simulator, i tisdags var jag och Emelie på röda korsetmöte, i onsdags var vi på en jättejättefin konsert med Olafur Arnalds(http://www.youtube.com/watch?v=mYIfiQlfaas) och igår var vi på film som handlade om kvinnliga dj:s i Sydafrika. Här ligger man inte på latsidan. Idag har jag varit på yoga och så kommer Julia ikväll från Götet. Blir mysigt det. Imorn är det crystal castleskonsert. Nästa vecka fyller jag 25 och så kommer M&P på besök.

Nu ska jag dricka kaffe i liten kopp, mmm!


senaste på hårfronten: brunt! sofistikerat värre.

1 kommentarer

nils

25 Nov 2010 11:38

ahah olafur ar saa bra! synd att jag missade det.. och crystal castle :-(



kramkram!

Kommentera

Publiceras ej