hej vad det går i joggingspåren!

0kommentarer

Ännu en ledig dag, ännu en joggingrunda på morgonen! Jag gick upp nio, vilket jag ändå måste säga är godkänt för en så morgonslö jävel som mej. Hittade in i nackareservatet och joggade runt lite. Måste dock påpeka att jag varvar det hela med gång. och gången är nog mer än springet. men man ska inte gå ut för hårt, då kan man skadas och överansträngas. lungt ska det va! Sen har jag varit och storhandlat. shoppingdjävulen måste ha hittat mej för jag köpte alldeles för mycket föda för att bära hem på ett oansträngande sätt. Bära mat hem från hemköp var sjukt mycket jobbigare än morgonturen i skogen. Nu har jag iaf världens nyttigaste och välfyllda skafferi, yey!


vad är det här för sportig typ? men det är ju hanna!!


det är snöigt i störsholm!

Kommentera

Publiceras ej