Dag 6: Min dag.

0kommentarer

Vaknade klockan 02.00 och trodde att det var morgon. kastade mej upp ur sängen för att sedan inse mitt misstag. somnade om, väckarklockan ringde 06.30. tänkte att jag kanske skulle vara hemma från skolan idag eftersom hela hövvet var fullt av snor. fast det kändes som att jag inte var tillräckligt sjuk, så jag åt frukost och cyklade i väg till centralstationen och tog tåget till ängelholm. kände att jag nog borde ha stannat hemma då snoret rann hela vägen till norra skåne.

väl i skolan pratade vi om dieselmotorer och jag fick gå ut och snyta mej en gång i kvarten. kände mej lite som en smittohärd. gav upp efter lunch och åkte hem ist. kändes som ett bra val, speciellt efter inhandligen av uppiggande medel; ingefära, chocklad, c-vitaminbrus och blåbärssoppa.

här ska det kureras. vill väldigt gärna gå på emil jenssen-konserten ikväll som jag köpt biljetter till. får snabbtillfriskna!

Kommentera

Publiceras ej