updateupdate!

2kommentarer

Om vi börjar med en update kring mitt hälsotillstånd kan jag berätta att jag har blivit fetförkyld, och som vanligt sätter sig allt i halsen, så jag låter som en 60-årig kvinna som har rökt i 45 år typ. Men den goda nyheten är att jag har mycket mindre ont i lungan, nästan inte alls faktiskt!

Jag är iaf lika dålig som alltid att bara ta det lugnt, här ska det aktiveras! I måndags var jag på pingisklubb. Vårt team var dock inte i sitt essä denna vecka, jag kom te.x bara till final en endaste gång, skandal! ;) I tisdags hängde jag på lite afterworkkellys med limpan, jerry å razz. mina spårvagnspals alltså. I onsdags var jag ledig, så jag unnade mej själv en heldag med att inte göra nåt vettigt alls. gick dock och köpte nån slags fruktdryck som ska vara bra för magen, för magen ska man ju vara snäll med. På kvällen drog jag mej till hisingen och invigde GLÖGGEN 2008 med jessica och några fler. mysigt är ju bara förnamnet, hela lägenheten luktade jul! Igår var jag på massage, det kändes lite konstigt att liga halvnaken på en brist och bli masserad av värsta snygga bruden, lite märklig situation. Och så glömde jag min peircing också, typiskt! På kvällen hade vi spelkväll hemma hos rasmus, med tillhörande hemmagjorda äppelpaj, göttgött!

Jag gillar alltså min livssits nu. I löve göteborg, och i löve mitt sammanhang. Allt är fint! Det är bra att jag kommer ihåg det :) Och jag hoppas verkligen att jag kryar på mej, vilket det känns som jag gör!

Jag jobbar hela helgen lång, idag från 18 till 04.30, imorn 19 till 04.30 å på söndag till klockan ett på natta. Vet väla inte om jag är så pepp, men jag kan ju alltid längta tills på tisdag, då jag åker på greklandssemester med la famila, wie!

So long mina sötnosar!

2 kommentarer

nils

12 Sep 2008 14:16

glögg!! redan!? shit

jag blir ju stressad här alltså. måste sätta gjögg satsen direkt!

Rick Roll

04 Oct 2008 13:43

Du ska ha respekt för att du kör nattvagn i Gbg. Starkt jobbat. Gjorde själv allt i min makt för att undvika nattvagnsgrupper under min tid som sprvförare.



Å du, glöm inte att sanda utanför Ullevi när lövhalkan sätter in. Där kan det bli ashalt.

Kommentera

Publiceras ej