"är du fortfarande arg?"

0kommentarer

Jag är väldigt dålig på att vara deppig och arg. Jag har iofs varit lite miniemo de senaste dagarna, och senast igår var jag riktigt förbannad. Men idag är jag glad igen, det är ju roligast så!

Jag hade en sympatisk dag på jobbet. Var på bra humör, väntade på alla som kom springandes och tyckte bara att den japanske mannen med krycka som frågade efter mölndals sjukhus 5 gånger var charmig. Sista passet åkte emelie med mej, vi plockade upp en glömd hockeytrunk vid scandinavium som jag först trodde var en bombväska. Sen kom en förvirrad hockeypappa vid kortedala torg och undrade om vi inte råkade ha en trunk på 20 kg liggandes. och det hade vi ju. På vägen hem råkade vi åka till gailies gata, vi var för koncentrerade på blåtanden. och nej, vi var INTE berusade alls.

Nu är jag ledig i två dagar, sweet.


söta som små smultron är vi!

Kommentera

Publiceras ej