Torsdagens bravader

1kommentarer

Torsdag var najs. Jag vaknade vid halv elva i normal ordning. tog en sväng förbi gymmert, hey träningsvärk! sen åkte emelie och jag på tur till stan. åt lunch på paprika i nordstan. sen handlade jag lite schnygga tillbehör på h&m. köpte med sushi hem, happy time! sedan har jag haft torsdagsöl på sejdeln med julia och helga. väldigt trevligt! jag hamnade på svanen tillsist. tappade bort alla jag kände, men skaffade lite provosoriska vänner i kön, och hejade på henrik berggren på vägen in. och så hade de håkan-medley på dansgolvet, i like!

helgen är jobb, men jag tröstar mej med håkans nya skiva.


ungefär så göteborgskt det kan bli. yeah, de spelade den igår, men henrik hade nog stuckit då.

1 kommentarer

Julia

28 Mar 2008 14:33

Du vet väl att Henrik förmodligen var intresserad av Linnea ett tag, en dag kom han flera gånger och fikade hihi...

Kommentera

Publiceras ej