hemmafredag i minnenas tecken

2kommentarer

Har jobbat tre dagar, redan less på jobbet. Igår tog vi en efterjobbetöl på kellys, då blev jag lite gladare iaf! Idag är jag ledig! Har tränat och sen har jag inte gjort ett dyft mer faktiskt. För första gången i mannaminne är jag hemma på en ledig kväll, helt på egen hand! det känns sjukt ovant, men ganska skönt också. Jag behöver verkligen slappa, jag är en sliten själ efter alla upptåg och allt jobb. Har ätit en påse chips och tittat på tv, massa simpsons och grejer! Nu börjar jag dock bli lite less på allenalivet. Kollade igenom massa gamla bilder förut i brist på annat. Haha, man har ju sina skelett i garderoben. Inte alltid varit den hunk man är idag liksom, hihi.

kolla in det här liksom! när jag tog studenten 04.


ahh, världens sötaste pudel!


Alnö är ju sjukt fint alltså!


HAHAHA, den här bilden är ju bäst alltså! Jag är typ 17 år, värsta emo man var i sin ungdom! ojojo, så liten och blyg och osäker. tur att det har gått över!

2 kommentarer

Julia

14 Jun 2008 12:38

Fy fan vad fint!

Sandra N

14 Jun 2008 14:56

Shit, jag kände knappt igen dig på den sista bilden! :)

Kommentera

Publiceras ej