Utmaning!!

0kommentarer

yesh, utmaning från sandra i norr (eller uppsala iaf, hehe). jag gillar ju sånthär med härliga listor som tidsfördriv, so shoot!

Väder utanför ditt fönster:
det är helt kolsvart, ser inte ett jota. men inte så kallt, inte så blåsigt och inte regn sist jag var ute.

Lyssnar på just nu:
Emelie filosofier så här på kvällskvisten "det finns bara en morgondag" vackurt.

I går gick du och la dig:
vid två på natta ungefär. nattmänniska oh yeah!

I dag vaknade du:
ha, det borde man komma ihåg. så jag säger elva.

Vad har du på dig:
svarta byxor från h&m i någon slags bomull, tvärrandigt linne och en grå ullkofta. fast inte från såna får dom skär i levande. hoppas jag. hmm, jag är en dålig vegetarian!

Senaste som ringde dig:
det är jag som sköter ringandet! nä, julia var det!

Som du ringde:
Till emelie för att prata killproblem, hehe

Senaste som skickade dig sms:
Sandra i götet

Senaste som du skickade till:
sandra i götet!

Senaste vän du addade på Facebook:
eum, det vet man int'

Som addade dig:
nån okänd 18-åring från sthlm. jag tackade nej, var det elakt?

Senaste person som mailade dig:
fadern!

Sista hemsida du besökte/läste:
sandras bloggish. och facet såklart.

Ska/har gjort/göra idag:
åt en stadig grötfrukost. handlade på hemköp, vi fick gratis apelsiner. kollat massa klipp på you tube. tränat afro med en sjukt dålig instruktör. fikat och varit på bio med ankan.

Bra eller dålig dag idag:
mycket bra! ledig måndag, här behövs inget mer sägas!

jag utmanar er alla att svara, do it nuu!

Kommentera

Publiceras ej