Onsdag i ledighetens tecken!

0kommentarer

woho, vad fint att vara ledig. Jag tror det är något slags tecken från högre makter att solen lyser som aldrig förr, både idag och igår! Igår gick jag såklart inte upp tidigare än nödvändigt (kvart över tio på en höft). skyndade in till stan och tog en lunchning på hagabion med elin och julia. fett najs! sedan köpte jag tulpaner på staden och skyndade hem. visst är jag en omtänksam sambo som kommer hem med blommer en ordinary vardag? emelie och jag tränade basic aerobic, det var lite klämkäckt men gött med lite träning. sedan skyndade jag in till stan igen för ett nytt besök på hagabion. jag och elin såg den här filmen. sjuukt bra var den! jag gjorde dock en tabbe, drack en fet kopp kaffe innan bion, vilket resulterade i en jäkligt kissnödig situation genon filmens slutscener, fruktansvärd smärta i njurarna! vi avslutde kvällen med elins pals och lite häng på sejdeln.

idag ringde spårvagnserik och väckte en, men lika bra att komma upp i någorlunda tid. nu ska emelie och jag göra stan, och ikväll blir det häng och mys på sejdeln igen, kan bara bli bra!

image102
bra film!

Kommentera

Publiceras ej