aktiv som ett rågbröd!

0kommentarer

det är lite lustigt det här, trots att jag arbetar mer än någonsin har jag mer fritidsaktiviteter för mej than ever. beror nog på att mitt jobb inte är fysiskt och psykiskt nedbrytande, som det förra på posten ju lugnt var. Jag har iaf varit ute i svängen rätt mycket på senaste. Det är roligt, men jag känner mej lite sleten deluxe. Veckoslutet toppades med en tripp till malmö där nils hade finfin inflyttningsfest. Oerhört sympatiskt!

Idag är jag ledig och känner mej så värd att bara äta mackor med marmelad och dega framför datorn. Emelie och jag handlade på hemköp förut, jag lagade pantmaskinen och så köpte vi fick man ett kilo apelsiner, eftersom vi har hemköpskort (VUXENPOÄNG!!). Det var bara 4 stycken i en såndär påse, kan det verkligen stämma det??

image106
Falafelhäng i malmö, ett måste!

Kommentera

Publiceras ej