Dagens musiklista:

1kommentarer

*100 degrees - Shout out louds
*World of its own - Tingsek
*Stereo Rock-n-roll - Apparat organ quartet
*Cara Mia -Mumsmums Zelmerlöw
*Live forever - Magnus Carlsson
*Dreaming of you - The coral
*Blister in the sun - Violet femmes
*The worriyng kind - The ark
*A little bit of love - Andreas Johnson

(Nej, jag skäms INTE för min schlagerböjning! okej, lite gör jag nog det, men en bra låt är en bra låt och är man vuxen ska man våga erkänna sina små hemligheter. indie-biffen goes schlager!)

emelie och jag tippade helt rätt igår, alla "Schlagerexperter" är käss, vi är the shit!

förövrigt: funderar på att sjukskriva mej i veckan, både för psykiska och fysiska symptom. och vecka 11 har jag semester, thank god för det. jag är helt ärligt knäckt.

1 kommentarer

embla

04 Mar 2007 20:02

Äntligen har du fattat schlagerns värde!

Kommentera

Publiceras ej