mmm, musik!

0kommentarer

grammisgalan i år igen. bäst var absolut att the knife vann alla sex priser de var nominerade till. deras skiva förra året är sjukt bra, och we share our mothers health är ta mej tusan 2006 bästa låt! mest pinsamt martin stenmarcks försök till att rocka till det. men fan vad jag skrattade. dock inte med honom utan ÅT honom. bra att anna ternheim fick pris tycker jag, även om marit också kunde ha fått ett. och sahara hotnights nya låt som dom premiärspelade i slutet lät riktigt sympatiskt. mycket mindre rock och mer, tja... pop, disco, synth. riktigt snyggt och coolt. om låten skulle vara en glass skulle den vara en piggelin.

idag var jag less på jobbet igen. jobbet i sig är iofs rätt okej. det är dock jobbigt med trappor,trappor,trappor. fast kobbigast idag är alla männiksor. hehe, nu kanske ni tror att jag lider av social fobi, men så är inte riktigt fallet. det är bara jobbigt att omge sej med människor varenda dag som jag absolut inte har något gemensamt med. jag behöver hjärnstimulering. eller nåt.

kvällen avslutades med fika på mums. med julia, helga och anna, gött mos! där kan vi prata hjärnstimulering. sen gick jag anna och myggan på en föreläsning som skulle handla om framställningen av unga tjejer i svensk film, men det var dåligt. de som pratade kom ifrån det egentliga ämnet, och det blev inte alls så mycket vettigt sagt.

sleeping time, snart åker jag till karlstad!


snygg kniv

mmm. pudding i knife-video!

Kommentera

Publiceras ej