det är måndag igen folks!

0kommentarer

ja, det är dom här jävla måndagarna alltså! dom är hårda! men den här var rätt bra! jag hade en helt spiknykter helg, och det behövde jag verkligen efter världens jobbigaste arbetsvecka! idag har jag frågat om ledigt vecka 11 och det fick jag! hurraaaa! så då ska jag åka till fjälls med mor och far och emelie (om hon också får ledigt). och jag är så jävla värd ledighet, jag har jobbt varenda jävla vecka sen i somras. inte varit sjuk en endaste dag. så nu ska jag banne mej ha ledigt! jag har sexton betalda semesterdagar att ta ut, vuxenpoäng  deluxe!

i torsdags gick mitt headset till telefonen sönder, med biverkningen att jag inte kan lyssna på radio på min posttur. så jag har prövat ipod idag, och det var en hit faktiskt! jag har en oerhört bra musiksmak! på tal om musik är mina senasate nedladdningar sufjan stevens, shout out louds och amelie från montemarte-soundtracket. jag kan ju upptäcka massa ny musik på mina postrundor! man kan ju inte lyssna på p3 längre, när dom har ersatt lantz med nåt jävla töntprogram som heter p3 populär. jag ha min annika lantz tillbaka!!



annika
min guru, förebild, qvinna!

Kommentera

Publiceras ej