hektiskt här i göteborg

1kommentarer

det har varit en hektisk vecka. I fredags skrev jag antsällningkontrakt, nu tillhör jag göteborgs spårvägar på riktigt! vi fick kaffe och bulle och jag kände mej lite vemodig nu när dagisgruppen splittrades. men en after-work öl med klassen fick mej att må bättre. I lördags jobbade jag på riktigt för första gången! Helt själv, jag var sjukligt nervös. Allt gick dock mycket bra! Idag har jag också jobbat. Ganska mycket har hänt, två fönster från dörren försvann, navigatorn hängde sig och så drog några barn i nödbromsen. Men jag fick beröm av en tant i mölndal för att jag körde lungt och bra. Då blev jag glad! Jag tror att jag har chirrat ett gött jobb, känns mycket bra!

Förutom jobbet var det en fin helg. Mycket inviter hit och dit, men jag övar på att säga nej!

Imorrn jobbar jag, sedan är jag ledig två dagar. Puh!

1 kommentarer

Corin

17 Dec 2007 16:11

Jamen det låter finemang det där! Kram! Inte stressigheten dock förstås.

På tal om fönster, såg en man gå ur en spårvagn och på något vänster förstördes glaset i dörren. Stackarn såg alldeles förstörd ut och visst varken ut eller in. Japp, ytterligare en spårvagnshistoria! ;)

Kommentera

Publiceras ej