trött! (som rubrik för 12:e gången)

0kommentarer

imorse på jobbet gäspade jag i genomsnitt en gång var 5:e sekund och blev till sist lite lätt illamåenda av allt munöppnande.  men jag lyckades genomlida dagen, och jag lyckades även genomlida en passansökan hos mamma polis. det var cirkus, skrikande barn och konstiga människot i horder, hjälp! sen handlade jag och emelie på netto, vi lyckades köpa en rengöringsspray som läckte vätska på frukten, men det borde gå att skölja bort. vi chirrade hemmagjord pizza till midddag och äntligen försvann mitt bajsmåndagdåligthumör! mat är nyckeln till allt!

helgen var bra! började lite i torsdags med vapnetspelning på henriksberg, det var fint. och så jobbade jag och stressade på fredagen, och sen åkte jag och sny till k-town! karlstad alltså, det är bara i karlstad. jag har ju en bilddagbok också där man kan kolla bilder, häpp! www.indiebiffen.bilddagboken.se där är karlstadbilderna med.

Kommentera

Publiceras ej