malmööööeeee

0kommentarer

 
Annika och jag mitt på Möllan <3

En sån fin helg det har varit! Den är värd tio poäng av tio möjliiga om jag får säga det själv! Jag har haft det görhärligt! I fredags var jag och Ankan på debaser, bandeet sög men det var trevligt häng. roligt att stället ser ut som en barack på utsidan och att a&v ser skylten från sin lägenhet. sick! vi fikade på glassfabriken med och lagade middag. innan debaser alltså, hehe. i lördags kom viktor tillbaka från götet och vi var ute och spatserade på stadens gator och torg. lite second handshopping och brunchbuffé för 49 spänn. lär er av det störsholm!! sen var vi på teater, no tears for queers och sen gick vi hem och var depp men peppade oss med vin och schlager och gick på fest hos emelies boy. just det, jag och annika var och badade på stadens äventyrsbad med, lite av en flopp eftersom rutshbanan var avstängd. men vi hade trevligt ändå. i går var jag hemma hos ida, arvid och johan på go middag och kvällen avslutades med kentkonsert. det var skitabra. dom ligger fortfarande på topp! idag har vi ätit falafel i solsken, fikat i solsken och lagat middag. nu sitter jag på ett tåg tillbaka till verkligheten, vilket peppar mej föga. malmö känns lockande för tillfället, sån go stad! gångavstånd tilll allt och shysst stämning. woho!


vååååååår!

Kommentera

Publiceras ej