ledig måndag!

1kommentarer

efter två veckor med 6dagarsjobbveckor har jag en ledig måndag, sweet! gick upp vid nio och städade (???) tänkte att det var skönt att ha det gjort. jag vet faktiskt inte vad som tagit åt mej..

var inne på stan och fikade med Annika och Benke. Vi strosade omkring på stan och åt veggobuffé på Hermitage i gamla stan. gött mat och himla fint sällskap. Jag saaaaknar vänner. jag saknar det vardagliga, gå på stan, ta en fika, se på film i soffan eller bara hänga.

sen hr jag bara legat i soffan resten av dagen. orkade inte träna och tänkte att jag var värd en kväll i soffan. har läst dn och sett på tvn och druckit massa the. gött. imorrn blir det jobb igen... och rep, iaf en rolig sak!


snygg tröja som benke och annika hittade. kanske nåt att låna till vår spelning? hehe. http://stockholm.etc.se/28524/greta-pa-bonden-stockholm/ så är det!


fyndade denna för en tjuga på emmaus! sjukt bra bok!

1 kommentarer

Sara

10 Mar 2010 08:01

SV: Hej! Ja vädret har varit underbart och det verkar som det blir ännu en dag med strålande sol :) Gott med chokladgröt, det åt jag till mellis igår :)

Kommentera

Publiceras ej