denna vecka ett liv!

1kommentarer

Fan vad tiden går fort. Mer än hälften av mars har gått (hurra) och det är fredag igen. jag jobbar i helgen så det gör ju mej detsamma, men ändå. Denna vecka har varit rätt bra, jag har känt mej vid gott mod nästan hela tiden. Har nog mest att göra med att jag samlade på mej massa bra humör och kraft i malmö som jag kan leva på ett tag :) vi hade spelning i onsdags, det var lite folk men vi var bra tyckte jag. två gamla gymnasieklassisar var där och tittade, då blev jag glad i hjärtat! jobbet går an, nu är jag inte nyast längre. och de jag jobbar med är shyssta de flesta. idag har jag druckit tre koppar kaffe, vilket är tre för mycket. nu måste jag iväg oc köpa sanitetsprodukter och nikotin, hej så länge!

1 kommentarer

Sara

19 Mar 2010 16:16

SV: Det tkr jag verkligen du ska göra! :D Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag!

Kommentera

Publiceras ej