gbg

0kommentarer

fina dagar i göteborg! jag styr upp mitt liv en annan vecka. städningen får vänta med. jag har sovit mycket, nu börjar jag återvända från festivaldvalan :) passar bra eftersom jag vill till emmaboda nästa vecka. i måndags var jag ensam för första gången i mannaminne. jag blev snabbt rastlös, jag joggade på kvällen, äntligen! i tisdags träffade jag raz, vi gick på promenad och tittade på Flight Of The Conchords. I onsdags drack jag kaffe och spelade spel men Sandra och Johan. Och träffade den nya familjemedlemen, Stella. Hund alltså hihi. jag ska kalla henne stellis. sen hälsade jag på Linn som verkar må bättre. Idag har jag fikat med Elin och så har jag åkt tåg med Maggan och ätit Tzay på Old Corner med gjorde vi. Sen joggade jag, älskade motion alltså. Ah livet. Det är så bra när man mår bra. Efter den hemska vintern mår jag äntligen bra igen. Tummen upp för det!

imorgon kommer emelie, hurra! och på lördag åker vi till malmö för helgmys. ah livet!


Jag och Hanna på Arvika. Vi är så söta så och livar upp bland svartklädda synthare :)

Kommentera

Publiceras ej