ännu en slackerdag

0kommentarer

en till slackerdag går mot sitt slut. jag kom iaf utanför dörrn och promenerade ända bort till grannförorten då jag var i desperat behov av tamponger, nässpray och c-vitaminbrus. men mest för nässprayen. sen kom jag på att jag nog hade kunnat köpa mina apoteketartiklar på coop här alldeles vid mej, fuck! Johan och Hugo har varit här på Gretamöte. vi hade protokoll och hela baletten. seriöst alltså! vi har planer ska ni veta, nu ska vi bli kända! sen tittade vi på handboll, sverige förlorade. det var ju mycket bättre på bengans tid, och slangen och lövet och köttbullen och ja, ni fattar. imorn ska jag på intervju och fixa med bandrelaterade saker. sen i helgen kanske jag ska på fest. måste börja lära känna folk, hjääälp! på fredag verkar jag bli helt allena, vem vill titta på handboll med mej? varför bor alla så långt bort? buhu!


den här bilden är så himla go! tar mig friheten och lånar den från ida. Juldagen 09 hemma i svall, em, jag och ida provar olika yogaposer. ah så fint!

Kommentera

Publiceras ej