j som i jobb?

0kommentarer

nu är jag fett less på jobbet. eller, själva utförandet att köra spårvagn är fortfarande helt okej, ibland är det to.m rätt roligt. men det här jävla schemat, det suger! jag har fan ingen fritid. och när jag väl har det är det 1000 saker uppbokade så jag bara känner mej stressad. nu har jag stått ut i ett år (man vänjer sig lätt) och om jag inte får ett bättre schema efter sökningen blir jag arg och kommer kasta saker omkring mej. eller iaf, fundera ärligt på att hitta nån vettigare sysselsättning. jag är sjukt trött!

en rolig sak var dock att det var tre killar, kanske 14 bast, som undrarde om jag var med i tv. i körslaget. haha, tre 14-åriga kidz i frölunda kände igen mej från körslaget. lika roligt som de japanska utbytesstudenterna för nån vecka sen. hur många ser på det där fjantprogrammet egentligen? nu är det ju bara töntar kvar. höhö.

Kommentera

Publiceras ej