före greta

1kommentarer

Jag måste bara lägga upp det här söta klippet som är inspelat på Vibackes vårshow 2001. Min gamla högstadieskola på Alnö utanför Sundsvall. Det hät är första gången jag sjunger för någon, och jag valde att göra det framför alla finniga elever och massa föräldrar, galenskap! Jag har inte sett det här klippet på flera år, så jag blev så varm i hjärtat när jag såg nu häromdagen igen. Det är fint, jag var så sjukt blyg (vi snackar verkligen sjuuukt blyg) i hela högstadiet. Uscha, hemska år. Och det är sista terminen innan jag gick ur nian och jag fattar inte var jag fick mitt mod ifrån! Och min röst låter väldigt annorlunda, men rätt bra för att vara en 15-åring. om jag får säga et själv,  det får jag ju. hihi! Cute!

1 kommentarer

Sandra

15 Jan 2009 00:23

Så fin! Så himla modigt! Jag kommer faktiskt ihåg dig som väldigt blyg de första gångerna jag träffade dig (fast det var senare) och sen nåt år senare var jag faktiskt tvungen att fundera på om det var samma person jag jobbade med eller om jag kanske bara fått för mig att du var blyg...kommit ihåg fel.;) Jag har också gjort ett par insatser i Vibackes vårshow, av varierande kvalitet och seriositetsgrad. Miiiiil ifrån det där. Det där kommer dom visa på TV och försöka få dig generad med när du blivit stjärna. ;)

Kommentera

Publiceras ej