jobbnatt deluxe

2kommentarer

igår jobbade jag fet natt, till 03.52 för att vara exakt. gick bra, var väldigt lugnt på stan. körde ingen avenylinje heller, där de flesta fyllisarna hänger. inte så mycket incidenter heller, ett vagnbyte vid 8-tiden. var någe fel på min strömavtagare, så jag fick agera flygvärdinna-grejen och chirra alla passagerare till en ny vagn. och så hade jag två spyor i vagnen. och så hittade jag en påse med pumps och vin. vi får behålla födoämnen, så nu har jag en tetra vitt vin till förtäring, tack du fulla, förvirrade ungdom! de skyhöga pumpsen lämnade jag dock in till hittegods. åkte jobbtaxi hem. värsta göttiga grejen, jag betalar 60 spänn, spårvägen står för resten. jag var sjukt trött de sista timmarna, så det var skönt att komma hem i taxisnabbhet och däcka. vaknade vid 1, relativt utvilad.

samma grej idag, jobb till 4 igen. får ladda till nästa helg, då är jag leeedig! och så kan jag lyssna på schlagerradio ikväll, eftersom det är andra chansen.

chipp!

2 kommentarer

björn

14 Mar 2008 18:22

älskar namnet på din blogg. grymt. vem håller du på i schlagern imorgon då?

björn

17 Mar 2008 00:22

jag höll på amy diamond, som tvåa bwo om hjärtat fick bestämma. jag tippade charlotte som vinnare.
christer sjögren, nu skräms du väl bara?

Kommentera

Publiceras ej